Dirjan Bouma

Home / Dirjan Bouma
Dirjan Bouma coacht onze talenten tegen KV Heerenveen D1

Dirjan is oprichter van de korfbalschool. Hij is in 2015 begonnen met het opzetten van de korfbalschool wat begon als een CIOS-project met een team van 12 talentvolle D-spelers en is daarna positief uit de hand gelopen. Waardoor er tot de dag van vandaag een korfbalschool is in Grou. Dirjan is hoofdtrainer en zal wanneer er getraind wordt altijd op het veld te vinden zijn.

Op dit moment korfbalt Dirjan in de selectie van KV Mid-Fryslân en geeft hij al jaren training aan jeugdploegjes van deze club. Dit seizoen is hij verantwoordelijk voor de A1 van KV Mid-Fryslân. Namens Korfbalschool Grou geeft hij vele clinics aan andere clubs, organisaties en scholen. Ook is Dirjan onderdeel van NLKorfbal, het grootste korfbalplatform van Nederland!

Naast korfbal is Dirjan eigenaar van sportschool Fitconcept in Grou. Hier zorgt hij ervoor dat iedereen in Grou en omstreken fit kan worden en blijven. In zijn vrije tijd mag hij graag fitnissen en squashen. Als hij tenminste nog vrije tijd heeft met al dat korfbal naast zijn werk.